Aanbieding
Sopje helpt bij het vinden naar de geschikte hulp in uw huishouden. Een huishoudelijke hulp neemt u veel werk uit handen.

€ 15,- p/u

Het team achter sopje.nl

Procedure

Wij helpen u graag bij het vinden van een huishoudelijke hulp (m/v)! Het liefst nemen wij u al het werk uit handen. Toch moet u zelf nog een paar stappen doorlopen, voordat de huishoudelijke hulp bij u aan de slag kan. Hieronder vindt u de stappen die van belang zijn bij het vinden van een geschikte hulp in huis. Wij adviseren u de site goed door te lezen voordat u een aanvraag indient.
  1. Inschrijven
  2. Aanvraag indienen
  3. Wij gaan op zoek
  4. Start schoonmaakabonnement
  5. Kennismakingsgesprek
  6. Contract opstellen
Stap 1: Inschrijven
Schrijf u in door het inschrijfformulier volledig in te vullen. Vul uw persoonlijke gegevens in en de wensen en eisen die u stelt aan een hulp (m/v). De aanvraag kan pas worden verzonden als u akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Na inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail (op het door u aangegeven e-mailadres), waarin een activeringslink staat. Door op deze link te klikken wordt uw persoonlijke account geactiveerd en kunnen wij voor u op zoek gaan. U kunt nu uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen op sopje.nl
 
Stap 2: Aanvraag indienen
Als de aanvraag bij ons binnenkomt gaan wij voor u op zoek naar een geschikte huishoudelijke hulp. Wij zullen de door u opgegeven wensen en eisen in acht nemen en benaderen alleen hulpen die hieraan voldoen. Daarbij houden wij ook rekening met de afstand en zullen wij alleen de huishoudelijke hulp bij u uit de buurt benaderen. Wij doen altijd een dubbele check bij de hulp om er zeker van te zijn dat zij aan uw wensen en eisen kan voldoen.
 
Stap 3: Wij gaan op zoek
Wij gaan in ons bestand met hulpen op zoek naar een kandidaat die voldoet aan uw wensen en eisen.
 
Stap 4: Start schoonmaakabonnement
U ontvangt de contactgegevens van een geschikte kandidaat per e-mail. Let op: op dit moment start ook het schoonmaakabonnement. U krijgt van ons een factuur voor de eerste maandelijkse betaling. Het betreft een schoonmaakabonnement voor minimaal 1 jaar. Na dit jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.
 
Stap 5: Kennismakingsgesprek inplannen
Met de ontvangen contactgegevens kunt u contact opnemen met de hulp om een kennismakingsafspraak in te plannen. De hulp komt bij u langs, zodat u kunt kijken of er sprake is van een klik. Als er een klik is dan kan de huishoudelijke hulp bij u aan de slag. Is er geen sprake van een klik, laat het ons weten, dan zoeken wij verder tot we een passende hulp in huis voor u hebben gevonden.
 
Stap 6: Contract opstellen
Het is belangrijk om een contract aan te maken. In een contract kunt u gemaakte afspraken vastleggen. Dit voorkomt dat er op een later tijdstip onduidelijkheden ontstaan.
 
Overige informatie:
De huishoudelijke hulp die bij u aan de slag gaat, houdt zijn/haar uren bij op de website. Doordat de hulp de gewerkte uren invult, heeft u ook inzicht in de gewerkte uren. U kunt als klant gebruikmaken van ons factureringssysteem. Dit systeem kunt u altijd via uw persoonlijke pagina op www.sopje.nl bekijken.
 

Wilt u een hulp in huis? Schrijf u nu in, wij gaan direct voor u op zoek!