Gemiddelde Score 4.0
Video Reviews
Door Anoniem uit Assen op 07-06-2021
Dienstverlening site:
(Onvoldoende)
Omschrijving site:
geeft hoopvolle verwachtingen die men niet waar kan maken
Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. Wij hebben hierover eerder al contact met u gehad en u een oplossing geboden waarmee u akkoord bent gegaan.
Door mevr M Jansen uit Braamt op 03-06-2021
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
Na een oproep gedaan te hebben,was er na 1 week al een match.
Door Pauline Sterke uit Meppel op 02-06-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Het contact met Sopje is goed. Je word netjes geholpen.
Door Anoniem uit Bleiswijk op 20-05-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Duurde een tijje, maar uiteindelijk toch een hulp gevonden. Lijkt een zeer geautomatiseerd proces, zonder veel tussenkomst van mensen.
Door Anoniem uit Schinnen op 14-05-2021
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Duidelijk en snel
Door Ben van Dop + Yvonne Bot uit Schiedam op 14-05-2021
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
Top service !
Door Anoniem uit Emst op 08-05-2021
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Het duurde even voor er iemand gevonden was. Vandaag kennismakingsgesprek gehad. Wij gaan ervoor !
Door Talisa uit Kwintsheul op 07-05-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
1e schoonmaker uitermate slecht werk geleverd. Toch moeten betalen. Geen telefonisch contact mogelijk met sopje om dit op te lossen. Per mail ook geen oplossing behalve dat ze aanbieden een andere schoonmaker te zoeken
Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:
Spijtig om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Tijdens onze beluren kunt u uiteraard altijd telefonisch contact met ons opnemen om u verder te helpen. Indien de hulp slecht werk heeft geleverd en u wenst niet verder te gaan met de hulp, dan is ook de enige oplossing om voor u verder te zoeken naar een nieuwe hulp. Dit is ook onderdeel van het jaarabonnement die u bij ons heeft.
Door de Vos uit Culemborg op 03-05-2021
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
.
Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:
Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent. U heeft in 2019 al eens eerder van onze diensten gebruik gemaakt en waarschijnlijk naar tevredenheid daar u dit jaar weer bij ons bent terug gekomen. Wij zijn in tussentijd overgestapt naar een jaarabonnement. De kosten hiervan worden ook duidelijk vermeld op onze website. Dat u vervolgens onze nieuwe werkwijze, kosten en voorwaarden niet hebt doorgenomen is erg spijtig, echter hebben wij er alles aan gedaan om dit wel bij u kenbaar te maken. Jammer dat u dan ook om deze reden niet meer tevreden bent met onze diensten.
Door Anoniem uit Nijmegen op 20-04-2021
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Screening vooraf is beperkt
Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!