Gemiddelde Score 4.0
Video Reviews
Door Anoniem uit Hoofddorp op 20-11-2019
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
zie titel
Door Stevens uit Haarlem op 19-11-2019
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Goede ervaringen
Door Anoniem uit Apeldoorn op 18-11-2019
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
De eerste hulp die voorgesteld werd nam pas na herhaaldelijk bellen de telefoon op. Liet me vervolgens weten dat ze het vervelend vond dat ik steeds probeerde te bellen.... die werd het niet. De volgende die al snel werd voorgesteld is alweer een paar maand, naar volle tevredenheid, aan het werk.
Door Heeren uit Nieuw Vennep op 17-11-2019
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
De gemeente heeft het sopje voor mij geregeld en noch steeds heb ik de zelfde hulp
Door Peggyrafaela uit IJsselstein op 16-11-2019
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
Prima hoor.
Door Joep uit Maastricht op 14-11-2019
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Binnen enkele dagen onze hulpvraag opgelost. Uiterst correct!
Door Feelders uit Barendrecht op 14-11-2019
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Prima ervaring.
Door Kalsbeek uit Oosteind op 08-11-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Ben meer dan een maand bezig geweest via deze site zonder resultaat. Ze hebben 3x een kandidaat 'voorgesteld'. Alle 3 de kandidaten bleken geen match te zijn, om verschillende redenen (# uren was te veel, locatie te ver weg etc). En ze bleken niet of traag te reageren op berichten en niet op komen dagen op afspraak. De matching en screening van de kandidaten van dit 'bedrijf/site' voldoet niet. Ze geven hier zelf over aan: Er zijn in totaal vier controlemomenten: 1. Op het moment van inschrijven controleren wij de gegevens; 2. Op het moment dat er een aanvraag binnen komt, gaan wij op zoek naar een hulp aan de hand van gestelde eisen; 3. De hulp beslist zelf of hij/zij de aanvraag accepteert of niet, de hulp oordeelt hierbij in feite zelf of hij / zij aan de gestelde eisen voldoet; 4. Dit controlemoment ligt feitelijk bij u zelf op het moment dat u een kennismakingsgesprek hebt met de hulp. U kunt hierin zien of er een klik is. => Dus ze controleren eigenlijk alleen bij inschrijven en verder helemaal niets en moet je alles toch zelf doen. NIET DOEN DUS, WANT JE MOET WEL BETALEN VOOR DE SLECHTE SERVICE
Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:
Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Elke hulp die wij voorstellen geeft bij ons aan, aan al uw eisen te kunnen voldoen en minimaal een jaar beschikbaar te zijn. Wij geven hen ook aan dat zij bereikbaar voor u dienen te zijn en uiteraard de afspraken die ze maken na te komen. Indien wij vernemen dat de hulpen niet bereikbaar zijn of de afspraken niet nakomen, of alsnog niet kunnen voldoen aan de eisen in uw aanvraag, dan worden de hulpen hier op aangesproken. Ook krijgen zij vervolgens dan niet zomaar een nieuwe opdracht toegewezen. Op deze manier proberen wij ons hulpen bestand zo betrouwbaar mogelijk te houden.
Door Mirjam uit Groningen op 05-10-2019
Dienstverlening site:
(Onvoldoende)
Omschrijving site:
Het heeft ongeveer een maand geduurd voordat Sopje een geschikte suggestie deed. Twee mensen bleken helemaal niet beschikbaar, twee mensen konden niet op de gevraagde dagen en één iemand voldeed niet aan mijn wensen. Uiteindelijk wel een geschikte kandidaat gevonden, maar het was een heel proces wat me veel tijd heeft gekost. Een volgende keer zou ik liever zelf iemand willen benaderen.
Reactie op deze feedback door het team van sopje.nl:
Vervelend om te lezen dat het langere tijd heeft geduurd voor wij een geschikte hulp hebben kunnen vinden. Echter wanneer de eisen naar elk voorstel wordt aangepast wordt het steeds lastiger een geschikte hulp te vinden. Wij hopen uiteraard dat de huidige hulp leidt tot een langdurige samenwerking.
Door Niet voor publicatie uit Borne op 28-09-2019
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Ik vind de bemiddeling goed. Ik heb echter wel mijn bedenkingen t.a.v. de financiële kant van de zaak. Zeker als blijkt dat jullie mij mailen voor loonsverhogingen voor de hulp, terwijl in de praktijk blijkt dat het grootste deel daarvan op gaat naar jullie bemiddeling. Dat vind ik niet fair, zeker niet zoals het door jullie gebracht is. "Onder het minimum uitkomen" terwijl ze daar nog 3 euro per uur boven zaten. Iets om over na te denken voor jullie.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!